„Aprangos” grupės tinklo apyvarta 2006 balandžio mėn.
Lietuvos mažmeninės drabužių prekybos rinkos lyderės „Aprangos”
grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta balandžio mėnesį sudarė
21809,5 tūkst. litų (6316,5 tūkst. eurų) arba 39,7% daugiau,
nei 2005 metų balandžio mėn.
„Aprangos“ grupės balandžio mėnesio mažmeninės prekių apyvartos
lygis – geriausias mėnesinis apyvartos rezultatas 2006 metais
ir antras pagal dydį bendrovės istorijoje.
2006 m. sausio – balandžio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo
mažmeninė prekių apyvarta pasiekė 79656,8 tūkst. litų
(23070,2 tūkst. eurų), 40,9% daugiau nei per analogišką
praėjusių metų laikotarpį.
2006 m. sausio - balandžio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo
mažmeninė prekių apyvarta Lietuvoje padidėjo 38,1%, Latvijoje
53,3%, Estijoje 30,9%.
„Aprangos” grupės keturių mėnesių mažmeninė prekių apyvarta
viršijo planinius skaičius daugiau nei 4%.
„Aprangos” grupė 2006 metais jau atidarė 4 naujas
parduotuves: „Hugo Boss“ (Vilniuje), „Bershka“ (Klaipėdoje),
„Ermenegildo Zegna“ (Vilniuje), „Aprangos galerija“ (Kaune).
Per 2006 m. I ketvirtį „Aprangos“ grupė uždirbo 1448,3
tūkst. litų (419,5 tūkst. eurų) neaudituoto pelno prieš
mokesčius arba 2 mln. litų (579,2 tūkst. eurų) daugiau,
nei 2005 metų I ketvirtyje.
Dabartiniu metu „Aprangos“ grupė valdo 54 parduotuvių tinklą:
Lietuvoje – 41, Latvijoje – 12, Estijoje – 1. Iki metų
pabaigos planuojama atidaryti dar apie 20 naujų parduotuvių.
Rimantas Perveneckas
Generalinis direktorius
(8-5) 2390 801