Akcijos kaina, EUR

NASDAQ apdovanojimai 2016

NASDAQ apdovanojimai 2015 2016

Kontaktas investuotojams

Gabrielius Morkūnas
„Aprangos" grupės finansų ir ekonomikos direktorius

Tel. 8 5 2390 808, 8 5 2390 843
Fax. 8 5 2390 800
El. paštas: [email protected]

„Hugo Boss“ grupė jau daugelį metų yra įsitvirtinusi kaip pasaulinė madų rinkos
lyderė. 2006-aisiais „Hugo Boss“ grupė pasiekė rekordinius rezultatus. Grupės
apyvarta 2006-aisiais sudarė beveik 5,2 mlrd. litų (1,5 mlrd. eurų) ir lyginant
su tuo pačiu praėjusių metų periodu išaugo 14%. Įspūdingai auga BOSS moterų
kolekcijos pardavimai 2006-aisiais. BOSS Black ir BOSS Orange moterų kolekcijos
apyvarta siekė 559 mln. litų (162 mln. eurų) ir išaugo net 69% lyginant su tuo
pačiu praėjusių metų periodu. Tokią sėkmę lėmė sėkmingas naujos Boss Orange
moterims kolekcijos pristatymas rinkai. Boss Orange Womenswear orientuota į
jauną, madingą ir progresyvią moterį, kuri mėgsta aktyvų laisvalaikį.

2007 m. sausio - spalio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių
apyvarta sudarė 354,3 mln. litų (102,6 mln. eurų), ir išaugo 48,5% palyginus su
praėjusių metų analogišku laikotarpiu. Latvijoje apyvarta per 10 šių metų
mėnesių siekė 88,7 mln. Lt (25,7 mln. eurų). „Aprangos“ grupės apyvarta
Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių padidėjo 48,4%, Latvijoje - 54,1%,
Estijoje - 35,3%. Iš 5 „Aprangos“ grupės plėtojamų tinklų Baltijos šalyse
sparčiausiai augo jaunimo parduotuvių tinklo apyvarta (96,6%) ir prabangos
parduotuvių tinklo apyvarta (43,8%).

„Aprangos“ grupė valdo 80 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse: 55 - Lietuvoje,
22 - Latvijoje, 3 - Estijoje. Grupės valdomų parduotuvių plotas siekia beveik
50 tūkst. kv.m. 2007 metais „Aprangos” grupė jau atidarė arba rekonstravo 24
parduotuves. Artimiausiu metu „Aprangos“ grupė Vilniuje atidarys vieną
įspūdingiausių šių metų grupės projektų - 3000 kv. m. universalinę drabužių
parduotuvę miesto centre.

„Aprangos“ grupė pirmąją parduotuvę Latvijoje atidarė 2003 metų sausio mėnesį.
Šiuo metu grupei priklauso 22 parduotuvės Latvijos sostinėje Rygoje: „Apranga“,
„City men&women“, „Moskito“, franšizinės parduotuvės „Emporio Armani“, „GF
Ferre“, „Hugo Boss“, „Mexx“, „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Miss
Sixty/Energie“. Vien šiais metais Latvijoje „Aprangos“ grupė atidarė 7 naujas
parduotuves: po dvi „Zara“, „Bershka“ ir „Pull and Bear“ bei minėtą „Hugo Boss“
parduotuvę. Bendras grupės parduotuvių plotas Latvijoje siekia beveik 13 tūkst.
kv.m. Grupės investicijos į tinklą Latvijoje nuo 2003 metų siekia 27,6 mln. litų
(8 mln. eurų).

Per nepilnus 5 veiklos Latvijoje metus “Aprangos” grupė tapo Latvijos drabužių
rinkos lydere, o apyvarta kasmet sparčiai augo: 2003 m. - 7,9 mln. litų (2,3
mln. eurų), 2004 m. -26,2 mln. litų (7,6 mln. eurų), 2005 m. - 48,3 mln. litų
(14 mln. eurų), 2006 m. - 70,8 mln. litų (20,5 mln. eurų). Laukiama grupės
apyvarta Latvijoje 2007m. - 108,8 mln. litų (31,5 mln. eurų). Prognozuojama, jog
„Aprangos“ grupė 2008 m. pasieks 148,5 mln. litų (43 mln. eurų) apyvartą
Latvijoje.

Įmonė priklauso koncernui “MG Baltic“.

2007.11.08
Vilnius

Papildoma informacija:
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas
8 698 33308
„Aprangos“ grupės marketingo direktorė Irma Marcinkienė
8 686 94312

www.apranga.lt

  • 169Parduotuvės
  • 200Prekių ženklai
  • 3Šalys
  • 2249Darbuotojai
  • 90800Parduotuvių plotas m2
  • 326 mln.2023 m. Grupės apyvarta, EUR
Mūsų svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite "Sutinku" ir toliau naudokitės svetaine. Slapukų naudojimo taisykles rasite čia