„Massimo Dutti“ – aukšta kokybe ir prabanga išsiskiriantis „Inditex“ prekės ženklas, skirtas nepriklausomiems, kosmopolitiškiems miesto žmonėms. „Inditex“ grupė „Massimo Dutti” tinklą įsigijo 1991 metais. Šiuo metu 51 šalyje jau veikia 543 parduotuvės. „Massimo Dutti“ pardavimai 2010-aisiais siekė 3,1 mlrd. litų (0,9 mlrd. eurų).
„Massimo Dutti“ - penktoji pasaulinio drabužių mažmeninės prekybos lyderio „Inditex” grupės koncepcija, kurią Baltijos šalyse plėtoja „Aprangos” grupė, bendradarbiaujanti su „Inditex” nuo 2004-ųjų metų. „Massimo Dutti” prekybos centre „Akropolis” Vilniuje – 33-ioji „Inditex” grupės parduotuvė Baltijos šalyse. Per septynerius bendradarbiavimo metus su „Inditex” „Aprangos” grupė atidarė 10 „Zara“ parduotuvių, 8 „Bershka“, 8 „Pull and Bear“ ir 6 „Stradivarius“ parduotuves Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. 2011 m. birželio mėnesį „Aprangos” grupė ir „Inditex” grupė iki 2014 metų pratęsė frančizės sutartis dėl „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“ ir „Stradivarius“ tinklo vystymo Baltijos šalyse.
„Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 118 parduotuvių tinklą: 76 – Lietuvoje, 31 – Latvijoje, 11 – Estijoje.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos oficialiame prekybos sąraše. Kontrolinis „Aprangos“ grupės akcijų paketas priklauso koncernui “MG Baltic“.
Irma Marcinkienė
„Aprangos” grupės marketingo direktorė
+370 686 94312