„Marina Rinaldi“ – į aukštesnių pajamų moteris orientuotas prekės ženklas, priklausantis „Max Mara“ grupei, garsėjančiai išskirtine kokybe ir elegancija. Ženklo privalumas yra platesnė dydžių skalė, todėl prekiausime gaminiais nuo 42 iki 54 dydžio. Pastaruoju metu Lietuvoje jautėme augantį poreikį aukštos kokybės didesnių dydžių drabužiams, tuo tarpu pasiūla buvo santykinai maža“ - , teigia „Aprangos“ grupės pirkimų direktorė Ilona Šimkūnienė.
„Aprangos“ grupė su vienu komerciškai sėkmingiausių moteriškų drabužių gamintojų „Max Mara“ grupe pradėjo bendradarbiauti nuo 2001 metų. 2003-aisiais buvo atidaryta „Max Mara“ prekės ženklo parduotuvė Vilniuje. Šiuo metu „Aprangos“ grupė skirtinguose tinkluose prekiauja ne tik „Max Mara“, bet ir „Marella“, „Marella Sport“, „Penny Black“, „Emme“ prekės ženklais, kurie taip pat priklauso „Max Mara“ grupei. „Marina Rinaldi“ išskirtinė „Max Mara“ grupės linija pristatyta 1980 metais ir pavadinta „Max Mara“ įkūrėjo Achille Maramotti močiutės garbei.
Iš viso “Aprangos” grupė trijose Baltijos šalyse valdo 119 parduotuvių tinklą: 77 – Lietuvoje, 31 – Latvijoje, 11 – Estijoje.
„Aprangos“ akcijos kotiruojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos oficialiame prekybos sąraše. Kontrolinis „Aprangos“ grupės akcijų paketas priklauso koncernui “MG Baltic“.
Irma Marcinkienė
„Aprangos” grupės marketingo direktorė
+370 686 94312