Iki šio sandorio „Aprangos“ grupė valdė 6 „Mango“ parduotuves Lietuvoje ir po vieną Latvijoje bei Estijoje. „Aprangos“ grupė pirmąją franšizinę „Mango“ parduotuvę atidarė 2000 metais Vilniuje.
„Mango“ holdingo bendra apyvarta 2012 m. sudarė 5,8 milijardus litų (1,7 milijardo eurų). Ispanijos kompanija „Mango“ yra plačiausiai geografiškai išvystytas pasaulio mados ženklas, kuris 2012 m. pabaigoje valdė 2 600 parduotuvių 107 pasaulio šalyse.
Šiuo metu, po penkių parduotuvių perėmimo, Grupei viso priklauso 149 parduotuvės, iš jų 93 veikia Lietuvoje, 41 – Latvijoje, 15 – Estijoje.
„Aprangos“ grupė yra drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse, kuri dirba su daugiau nei 50 žinomiausių tarptautinių prekinių ženklų kaip Zara, Burberry, Gucci, Dolce & Gabbana, Hugo Boss, Emporio Armani, Ermenegildo Zegna, Ralph Lauren, Massimo Dutti, Max Mara, Mango, Bershka, Pull and Bear, Mexx, Stradivarius, Promod, s.Oliver, Desigual, Aldo, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Marella, Strellson, Diesel, Morgan, Jack and Jones ir kitais.
„Aprangos“ akcijos listinguojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos Oficialiame prekybos sąraše. Kontrolinis „Aprangos“ grupės akcijų paketas priklauso koncernui „MG Baltic“.
Rimantas Perveneckas
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius
(8~5) 2390801