„Prabangos segmente jau ne pirmi metai pastebime teigiamas tendencijas – tai vienas labiausiai augančių mūsų segmentų praėjusiais metais. Tad atitinkamai čia matome ir daugiau perspektyvų bei plėtros galimybių. Tiek „Weekend MaxMara”, kuris priklauso „MaxMara grupei”, tiek „Armani Jeans”, kuris priklauso „Giorgio Armani” grupei, yra komerciškai patrauklūs prekės ženklai ir parduotuvių formatai. Savo ruožtu – tai postūmis ir prekybos centrams ieškoti ir pritraukti įvairesnį vartotoją”, - teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos” grupės generalinis direktorius.
„Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 152 parduotuvių tinklą: 94 – Lietuvoje, 43 – Latvijoje, 15 – Estijoje. „Aprangos“ akcijos listinguojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos Oficialiame prekybos sąraše. Kontrolinis „Aprangos“ grupės akcijų paketas priklauso koncernui „MG Baltic“.
Rimantas Perveneckas
„Aprangos“ grupės generalinis direktorius
(8~5) 2390801