„Latvija buvo pirmoji užsienio rinka, į kurią dar prieš 14-ioliką metų žengė „Aprangos“ grupė. Šiuo metu Latvijoje jau valdome 47 parduotuvių tinklą ir tikrai matome potencialą plėtrai ateityje tiek kalbant apie esamų parduotuvių atnaujinimą, tiek ir apie naujų prekės ženklų pristatymą rinkai. Mūsų pagrindinis tikslas – pritaikyti mūsų tinklo parduotuves augantiems klientų poreikiams, o šis naujas konceptas puikiai atspindi šį siekį“, – teigia „Apranga“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Pagal naujausią konceptą atnaujintoje parduotuvėje subtiliai susipina prabangi elegancija ir modernumas. Neutralūs žemės atspalviai, natūralaus akmens grindys, puikus stiklo ir metalo derinys – visa tai prisideda prie estetikos jausmo puoselėjimo ir atspindi naujausias pasaulinės architektūros tendencijas.
„City“ parduotuvė skirta nepriklausomiems, kosmopolitiškiems ir atviriems pasauliui žmonėms, kurie neabejingi moderniai, pasaulines tendencijas atitinkančiai klasikai. Atnaujinta „City“ parduotuvė prekybos centre „Spice“ savo klientams ir toliau siūlo platų Europoje pripažintų prekės ženklų drabužių bei aksesuarų asortimentą.
Atnaujintoje parduotuvėje klientai ras laiko patikrintų prekės ženklų „Strellson“, „Joop“, „Sand“, „Betty Barclay“, „Piere Cardin“, „Ted Baker“, „Gerard Darel“, „Roy Robson“ kolekcijas. Asortimentą papildė ir du nauji prekės ženklai Latvijos rinkoje - italų prekės ženklas „Antonelli Firenze“ bei lietuvių dizainerės Eglės Žiemytės „D.Efect“.Taip pat užsukę į atnaujintą parduotuvę klientai galės rinktis ir iš platesnio „Coccinelle“, „Furla“ bei „Michael Kors“ rankinių ir aksesuarų asortimento.
Šiuo metu „Aprangos“ grupė valdo 183 parduotuvių tinklą Baltijos regione: 107 parduotuves Lietuvoje, 47 Latvijoje ir 29 Estijoje. „Aprangos“ akcijos listinguojamos Nasdaq Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos Oficialiame prekybos sąraše.