„Apranga” sparčiai plečiasi regionų centruose
Gruodžio 15 d. drabužių verslo lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse
„Aprangos“ grupė Marijampolėje atidaro 512 kv. m. naujausios
koncepcijos parduotuvę visai šeimai - „Apranga“. Tai jau
aštuoniolikta „Aprangos“ grupės parduotuvė atidaryta Baltijos šalyse
šiais metais.
„Aprangos“ grupė sparčiai plečia į ekonominį segmentą orientuotą
parduotuvių tinklą „Apranga“. Tai viena iš „Aprangos“ grupės plėtros
krypčių. Plečiamės tiek didžiuosiuose miestuose, tiek regionų
centruose. Pastaraisiais metais jaučiame didėjančią vartotojų
perkamąją galią, sulaukdavome vis daugiau pirkėjų iš regionų centrų
didžiuosiuose miestuose. Parduotuvėms renkamės pirkėjui patogiausias
vietas. Todėl nuspręsta sparčiau plėstis reginuose“, - teigia
„Aprangos“ grupės marketingo direktorė Irma Marcinkienė.
„Apranga“ – drabužių parduotuvės, skirtos visai šeimai. Tai ne tik
didžiausių Europos gamintojų drabužiai, bet ir platus lietuviškos
produkcijos asortimentas. Ypatingas dėmesys skiriamas ir nuosavų
prekių ženklų gamybai bei plėtrai. Prekės su nuosavais prekiniais
ženklais leidžia geriau patenkinti pirkėjų poreikius bei pasiūlyti
jiems itin patrauklias kainas pagrindinėse asortimentinėse grupėse.
Šiandien įmonė prekes su nuosavais prekės ženklais gamina Italijoje,
Lenkijoje, Lietuvoje, Tolimuosiuose Rytuose. Šių prekių galima
įsigyti išskirtinai “Aprangos” parduotuvėse.
„Aprangos“ grupė valdo 65 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse:
47 Lietuvoje, 15 Latvijoje, 3 Estijoje.
„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta per vienuolika
2006 m. mėnesių sudarė 267,3 mln. litų (77,4 mln. eurų), arba 48,5%
daugiau, nei per analogišką praėjusių metų laikotarpį.
Įmonė priklauso koncernui “MG Baltic“.
Irma Marcinkienė
„Aprangos“ grupės marketingo direktorė
tel. (8~5) 2390802