„Kaune atidaromas prekybos ir pramogų centras „Akropolis” gana aukštai pakėlė
visų Lietuvos prekybos centrų kartelę tiek pasirinktos vietos, tiek interjero,
tiek sukoncentruotų prekės ženklų gausa ir lygiu”,- teigia „Aprangos” grupės
generalinis direktorius Rimantas Perveneckas.
Atidariusi 9 parduotuves Kaune „Aprangos” grupė beveik dvigubai išplės Kaune
valdomų parduotuvių tinklą iki 16. Su „Akropolio” atidarymu susiję ir
„Aprangos” grupės parduotuvių Laisvės alėjoje pertvarkymai. Blandžio 5 d.
Laisvės alėjoje jau atidaryta parduotuvė „Mados Linija”, kuri pristato žinomus
pasaulyje prabangos prekės ženklus „D&G”, „GF Ferre”, „Armani Jeans”, „Just
Cavalli”, „Versace Jeans”, „7 for all man kind”, „Dirk Bikkenbergs”. Balandžio
pabaigoje Laisvės alėjoje duris atvers nauja „City women” parduotuvė. Praėjusių
metų rudenį Laisvės alėjoje atidaryta parduotuvė vyrams ir moterims „Hugo
Boss”, tad po pertvarkymų Laisvės alėjoje susiformuos patraukli prabangių
parduotuvių zona.
„Aprangos” grupė valdo 75 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse: 54-Lietuvoje,
18-Latvijoje, 3-Estijoje. Šiemet „Aprangos” grupė jau atidarė 14 naujų
parduotuvių. 2007 m. I-ą ketvirtį „Aprangos” grupės tinklo apyvarta sudarė 91,8
mln. litų (26,6 mln. eurų), ir buvo 58,6% didesnė, nei per analogišką 2006 metų
laikotarpį (57,9 mln. litų arba 16,8 mln. eurų). „Aprangos” grupės tinklo
mažmeninė prekių apyvarta beveik 10 mln. litų (2,9 mln. eurų) viršijo planuotas
apimtis.
Įmonė priklauso koncernui „MG Baltic“.