„Bershka” koncepcija priklauso pasauliniam mažmeninės prekybos drabužiais
lyderiui „Inditex”. „Inditex” grupė plėtoja 8 nepriklausomas prekybos tinklų
koncepcijas: „Zara“, „Bershka“, „Pull & Bear“, „Massimo Dutti“, „Stradivarius“,
„Kiddy's Class“, „Oysho“ ir „Zara Home“.
Pirmoji „Bershka” buvo atidaryta 1998 metais kaip nauja „Inditex” koncepcija
orientuota į itin jauną vartotoją. Šiandien „Bershka“ - tai 445 parduotuvės 27
šalyse. Pagal 2007-ųjų metų „Inditex” plėtros planus „Bershka” bus sparčiausiai
po „Zara” besiplečiantis „Inditex“ tinklas.
Šiemet „Aprangos” grupė jau atidarė 17 parduotuvių, iš jų 7 skirtos jaunimui.
„Aprangos” grupės tinklo apyvarta 2007 m balandžio mėn. sudarė 30,2 mln. litų
(8,8 mln. eurų), arba 38,5% daugiau nei 2006 m. balandžio mėnesį. 2007 m.
sausio - balandžio mėnesiais „Aprangos” grupės mažmeninio tinklo apyvarta buvo
122 mln. litų (35,3 mln. eurų), ir buvo 53,1% didesnė, nei per tą patį 2006
metų laikotarpį.
Įmonė priklauso koncernui „MG Baltic“.
Rimantas Perveneckas
Generalinis direktorius
(8-5) 2390 801
Irma Marcinkienė
Marketingo direktorė
(8-5) 2390 802